Jsou pocity pedofilů důležitější než pocity dětí? Aneb reakce na zprávu uživatele Dejwik12 na chatu

Diskuze a porada registrovaných uživatelů ohledně situací a problémů z jejich života.
Kasz
Administrátor
Líbí se mi: Dívky a ženy
ve věku od: 4
ve věku do: 27
Kontakt: [email protected]
Dal: 1430 poděkování
Dostal: 3292 poděkování

Jsou pocity pedofilů důležitější než pocity dětí? Aneb reakce na zprávu uživatele Dejwik12 na chatu

Nový příspěvek od Kasz »

Rád bych zareagoval na jeden výrok uživatele Dejwik12, na který jsem dnes ráno narazil při náhodném procházení logu chatu. Komunikace probíhala na skle, a mimo jiné i proto cítím potřebu se k danému výroku vyjádřit. Výrok zazněl po docela emotivní debatě o tom, jak je nebo není vhodné reagovat na nově příchozího nováčka. Dejwikovi vadil zejména příspěvek Bouře, kde však psala o několika možnostech. Příspěvek mi přišel i vcelku smysluplný, a proto jsem dal laik. Dejwikovi vadilo, že se hned jako první informaci nováček dozví o Parafilikovi a že prý ho tam Bouře rovnou posílá. No když si příspěvek přečtete, tak neposílá. Psala to jen jako jednu ze tří možností, co by mohl daný nováček udělat. Nicméně na chatu pak v určité chvíli zazněla od Dejwika tato věta:

Dejwik12 píše:2022-07-27 23:35:03 Dejwik12 → Bouře: nejhlavnejsi problem tady je ze se stavi pocity deti a jejich zivoty prioritne vys nez ty nase coz je uplny nesmysl

Musím upřímně říct, že mě mrzí, že zdejší uživatel, který sem i nějakou dobu chodí, napíše zrovna tohle. Navíc pokud vezmeme v potaz, že jde o homosexuálního pedofila, kterému se líbí chlapci od 3 do 15 let a který k nám chodí už skoro 4 roky. Pedofilie je ve své komplexnosti i o citové náklonnosti, ale i o romatické lásce, která by měla vést dotyčného k tomu, aby mu na objektech jeho lásky záleželo řekněme o něco víc než na pocitech vlastních. Proto tady na stránkách, na fóru i chatu tolik řešíme cokoliv, co se týká dětí.