Výzkum

Žádosti a návrhy pro účast komunity ČEPEK na projektu, studii, odborné práci či výzkumu - v případě zájmu se nezdráhejte založit téma a požádat o spolupráci!
Kjung
Nový člen
Líbí se mi: Muži
ve věku od: 18
ve věku do: 50
Dostal: 9 poděkování

Výzkum

Nový příspěvek od Kjung »

Dobrý den,

jsem studentkou 2. bakalářského ročníku Univerzity Jana Ámose Komenského v Praze v oboru Resocializační a penitenciární pedagogiky.
Momentálně s kolegyní pracujeme na seminární práci týkající se sexuálního chování. Vybrali jsme si téma „Přijetí pedofilně disponovaných osob současnou společností z jejich pohledu" .Byly bychom rády, kdybyste vy, jako komunita s námi spolupracovala a vyplnila dotazník na dané téma, které bylo konzultováno s moderátory webu.

https://survio.com/survey/d/M8I7U7C2R1I0S2D2U
MR_Xguard
Čestný člen skupiny ČEPEK
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 3
ve věku do: 12
Dal: 82 poděkování
Dostal: 183 poděkování

Re: Výzkum

Nový příspěvek od MR_Xguard »

Zdravím. U bodu 14 mám tak trochu pochyby jak správně odpovědět na u hodnoty "Přiznat svou pedofilní orientaci dalším osobám (např. přátelům, rodině a dalším lidem)" Jde totiž o to, že pokud se někdo nikdy nepřiznal, tak neví, jaký by to pro něj mělo následek, jestli pozitivní nebo negativní. Když bych tedy nikomu neudělal coming out, tak odpověď by mohla být špatně pochopena. Pro poznámku, tohle není můj případ. Já se už pár přátelům svěřil.

Kód: Vybrat vše

https://youtu.be/9Kx7xSuMz4k
Kjung
Nový člen

Dobrý den, rozumím Vám. Žádná z otázek není povinná a pokud nevíte nebo nechcete odpovědět, tak ji prostě přeskočíte. :)
Fx100d
Administrátor
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 3
ve věku do: 10
Kontakt: [email protected]
Výkřik do tmy: yeelow (10.05.2010 22:04): njn, ty jsi ten dentální úchyl :D
Dal: 274 poděkování
Dostal: 470 poděkování

Nový příspěvek od Fx100d »

Vyplněno. :)
Pedofilie mi něco vzala, ale mnohem více dala. To, co mi vzala, bez toho se obejdu. To, co mi dala, už bych nikdy nechtěl ztratit.
Myš