Nepřehlédněte dotazník k výzkumu studentek Univerzity Jana Ámose Komenského.

zvláštní sen-pedofil (ZPOVĚDNICE)

Reakce na články z médií (tisk, rozhlas, televize, internet, ...) a diskuze o nich.
Cykle02
Člen skupiny ČEPEK
Líbí se mi: Chlapci i dívky
ve věku od: 2
ve věku do: 12
Výkřik do tmy: Nevěřím těm co nevěří na Ježíška.
Dal: 383 poděkování
Dostal: 1232 poděkování

zvláštní sen-pedofil (ZPOVĚDNICE)

Nový příspěvek od Cykle02 »

Zpověď č.1157842, vloženo 31.01.2021 00:00:09
Nepedofil: včera se mi zdál moc zvláštní sen ...
byl jsem v budově základní školy do které jsem chodil jako malý. Jen teď jsem byl asi učitel, prostě dospělý ... Zdálo se mi že se mi tak zalíbila jedna malá a moc hezká holčička a chytil jsem ji za zadek! Ona se otočila a nic neřekla. Pak jindy jsem ji zase viděl a sama zamnou přišla a chtěla se kamarádit, tak jsme spolu kecali a procházeli se. Řekla mi že má 8 let. Pak si ještě pamatuji, že jsem s ní šel na záchod a ona se přede mnou vyčůrala! Nic víc se nestalo ... Jenže mě to trápí a nevím o co jde, protože já pedofil nejsem! a holčičky mě nepřitahují, tak co to sakra znamená ?? Navíc už kdysi dávno se mi podobný "pedo" sen zdál s jinou holcickou! Ach o co jde....

Nepedofil: 31.01.2021 15:50:40
Byl jsem vzrušený pravě to je divný, psychiater děluji to zni zajimavě cos napsal!

Kaj-Kon: 31.01.2021 11:40:19
Kdyby ses někdy ve snu ocitl mezi samými ptakoopicemi, coby jejich domácí mazlíček, obklopen přátelstvím a péčí chovatelů, kteří by ti dopřávali vyhlídkové noční lety na svém hřbetě...

... napsal bys sem ráno zpověď, abys důrazně vyvrátil své vlastní hlavě, že by něco s něčím mohlo souviset (ať to tam sakra nikoho ani nenapadne!) -
podal bys veřejně protest, v němž pobouřeně popřeš jakékoli podezření z tajných styků s neznámou civilizací ptakoidních opů, stejně jako skryté touhy být hračkou partičky mimozemských mutantů?

Emakubi: 31.01.2021 05:48:37