Bohužel už nestíhají, a některé už COVID pacienty odmítají. Nejen ty, co na tom nejsou až tak špatně, ale i ty, co na tom jsou až moc špatně. Sice nejsem žádný zastánce přehnaných omezení, ale zrovna teď je zdá se sociální distanc opravdu na místě.
Potřebujete pomoci? Trápíte se a nevíte si rady? Vyzkoušejte kontaktní terapii či online krizovou intervenci → PARAFILIK.CZ
Online výuka se osvědčila, staré časy se nevrátí. Školy plánují změny (iDnes.cz)
-
- Člen skupiny ČEPEK
- Bydliště: Všude možně
- Líbí se mi: Dívky
- ve věku od: 6
- ve věku do: 12
- Příspěvky: 559
- Dal: 788 poděkování
- Dostal: 305 poděkování
Re: Online výuka se osvědčila, staré časy se nevrátí. Školy plánují změny (iDnes.cz)
-
- Registrovaný uživatel
- Líbí se mi: Dívky
- ve věku od: 9
- ve věku do: 30
- Výkřik do tmy: Zázraky se dějí, jen zatím bohužel vždy někde daleko...
- Příspěvky: 3093
- Dal: 11 poděkování
- Dostal: 481 poděkování
Re: Online výuka se osvědčila, staré časy se nevrátí. Školy plánují změny (iDnes.cz)
Rád bych připomenul, že tématem nebylo jestli škola výuku může dělat jinak a jestli ji vůbec dokáže zabezpečit ale to, že někdo tvrdí jak se to osvědčilo a jak to snad v budoucnu má nahradit normální výuku...
Můj názor je na to pořád stejný, tj ve větším měřítku, kdy má učitel na starosti hodně žáků, to prostě nemůže fungovat...
Mimochodem ještě k MS teams je taky dost rozdíl jestli jen koukáte na něčí obraz a zvuk a mezi tím když nasdílíte obrazovku s nějakým programem a potřebujete aby druhá strana viděla vaši reakci ihned a ne že něco má obraz zpoždění třeba půl minuty! (ukazujete třeba nějaký konkrétní symbol či graf o kterém mluvíte ale žáci vidí kurzor na jiném obrázku, nebo opravujete něčí práci a ukazujete na chybu)
Můj názor je na to pořád stejný, tj ve větším měřítku, kdy má učitel na starosti hodně žáků, to prostě nemůže fungovat...
Mimochodem ještě k MS teams je taky dost rozdíl jestli jen koukáte na něčí obraz a zvuk a mezi tím když nasdílíte obrazovku s nějakým programem a potřebujete aby druhá strana viděla vaši reakci ihned a ne že něco má obraz zpoždění třeba půl minuty! (ukazujete třeba nějaký konkrétní symbol či graf o kterém mluvíte ale žáci vidí kurzor na jiném obrázku, nebo opravujete něčí práci a ukazujete na chybu)