Bohužel už nestíhají, a některé už COVID pacienty odmítají. Nejen ty, co na tom nejsou až tak špatně, ale i ty, co na tom jsou až moc špatně. Sice nejsem žádný zastánce přehnaných omezení, ale zrovna teď je zdá se sociální distanc opravdu na místě.
Online výuka se osvědčila, staré časy se nevrátí. Školy plánují změny (iDnes.cz)
-
- Člen skupiny ČEPEK
- Bydliště: Všude možně
- Líbí se mi: Dívky
- ve věku od: 2
- ve věku do: 10
- Výkřik do tmy: Nemiluju holčičky, protože jsem pedofil. Jsem pedofil, protože miluju holčičky.
- Příspěvky: 1199
- Dal: 1512 poděkování
- Dostal: 710 poděkování
Re: Online výuka se osvědčila, staré časy se nevrátí. Školy plánují změny (iDnes.cz)
-
- Registrovaný uživatel
- Líbí se mi: Dívky
- ve věku od: 9
- ve věku do: 30
- Výkřik do tmy: Zázraky se dějí, jen zatím bohužel vždy někde daleko...
- Příspěvky: 3139
- Dal: 11 poděkování
- Dostal: 496 poděkování
Re: Online výuka se osvědčila, staré časy se nevrátí. Školy plánují změny (iDnes.cz)
Rád bych připomenul, že tématem nebylo jestli škola výuku může dělat jinak a jestli ji vůbec dokáže zabezpečit ale to, že někdo tvrdí jak se to osvědčilo a jak to snad v budoucnu má nahradit normální výuku...
Můj názor je na to pořád stejný, tj ve větším měřítku, kdy má učitel na starosti hodně žáků, to prostě nemůže fungovat...
Mimochodem ještě k MS teams je taky dost rozdíl jestli jen koukáte na něčí obraz a zvuk a mezi tím když nasdílíte obrazovku s nějakým programem a potřebujete aby druhá strana viděla vaši reakci ihned a ne že něco má obraz zpoždění třeba půl minuty! (ukazujete třeba nějaký konkrétní symbol či graf o kterém mluvíte ale žáci vidí kurzor na jiném obrázku, nebo opravujete něčí práci a ukazujete na chybu)
Můj názor je na to pořád stejný, tj ve větším měřítku, kdy má učitel na starosti hodně žáků, to prostě nemůže fungovat...
Mimochodem ještě k MS teams je taky dost rozdíl jestli jen koukáte na něčí obraz a zvuk a mezi tím když nasdílíte obrazovku s nějakým programem a potřebujete aby druhá strana viděla vaši reakci ihned a ne že něco má obraz zpoždění třeba půl minuty! (ukazujete třeba nějaký konkrétní symbol či graf o kterém mluvíte ale žáci vidí kurzor na jiném obrázku, nebo opravujete něčí práci a ukazujete na chybu)