Dobrý den (nebo spíše večer),
nějakou dobu jsem přemýšlela o tom, jestli se mám registrovat, či ne a došla jsem k názoru, že vzhledem k tomu, že se o tuto tématiku velmi zajímám, bude přinejmenším prospěšné znát pohled i z jiné strany než jen ze stránek plných teorie apod.
Z čehož vyplývá, že nejsem pedofil, ale nejsem zde pro to, abych vás hanila, či jinak ubližovala.
Je mi 18 let, studuji humanitní školu se zaměřením na literaturu, ale snažím se zajímat i o psychologii a to zejména od doby, kdy trpím psychickými problémy. (Mám diagnostikovanou hraniční poruchu osobnosti).
Právě díky své poruše jsem naplno pochopila, jak těžké je to pro pedofily. Již dříve jsem chápala rozdíl mezi člověkem, který děti má rád, ale neubližuje jim a člověkem, který dětem ublížil a následně toho ani nelituje.
Ale nejvíce jsem to pochopila právě nedávno. Pro mě je těžké se ovládat, co se týče mých emocí a zejména nesmyslného hněvu a chutí manipulovat, či citově vydírat. Pro pedofily tedy jejich život také není zrovna procházka. Ať už z ohledu některých, kteří mají problémy s ovládnutím, pokud jsou s dítětem, či se postavit před společnost s "coming outem". (Má porucha je složitější s pracováním s ní kvůli obrovským výkyvům a dokonce právě ti, kteří nám mají pomáhat-psychologové, psychiatři, terapeuti- od nás dávají ruce pryč a dívají se na nás skrz prsty).
Myslím, že není špatné milovat dítě, pokud mu není ublíženo jakýmkoliv způsobem. Sama mám neteř se synovcem a miluji je. Jsou úžasní a mám k nim blízko díky mému občas až dětskému chování a reakcím.
Doufám a přeji si, že spolu budeme vycházet a snad se nikdy neuskuteční to, že bych napsala něco, čím bych mohla někomu ublížit (ztráta kontroly je mým největším strachem a zároveň největším nepřítelem).
Představení
-
- Nový člen
- Líbí se mi: Ženy a muži
- ve věku od: 15
- ve věku do: 30
- Výkřik do tmy: „Někdy je prostě nejlepší skočit - a křídla si nechat narůst až ve vzduchu.“ — Ray Bradbury