Prosíme pedofilně orientované osoby, aby vyplnily dotazník od projektu Národního ústavu duševního zdraví PARAFILIK.CZ:
https://www.pedofilie-info.cz/forum/viewtopic.php?f=115&t=7943

Děkujeme! - Tým ČEPEK

Inteligence a sexuální poruchy

Diskuze o důležitých či zajímavých tématech, jež přímo nesouvisí s dětmi, pedofilií či reakcemi na články v médiích.
Kejklíř
Registrovaný uživatel
Pohlaví: Muž
Líbí se mi: Chlapci
ve věku od: 9
ve věku do: 12
Dal: 6 poděkování
Dostal: 15 poděkování

Inteligence a sexuální poruchy

Nový příspěvek od Kejklíř »

Zdravím všechny a dovolte, abych napsal svůj názor. Jak tak brouzdám po těchto stránkách,narazil jsem na téma inteligence.
Předně já sám, se nepovažuji za nadprůměrně inteligentního jedince.Můj poslední IQ test, který jsem absolvoval u lékaře vykazoval hodnotu 104.To není moc dobrý výsledek,ale proč to píšu?
Objevil jsem zde názor, ve kterém je psáno, že spousta pedofilů zde, je nadprůměrně inteligentní a jen díky tomu,nikdy nezneužijí dítě.Za to člověk s nižším IQ ano. Omlouvám se,ale nemohu s vámi souhlasit.Já jsem například dítě také nezneužil a nejsem nadprůměrně inteligentní. Dle mého názoru je to nesmysl. Je to stejné,jako bych já napsal,že nadprůměrně inteligentní jedinci,zaujímají přední pozice ve vraždách.Což se ostatně nejednou potvrdilo.
Co tedy u vás znamená nadprůměrně inteligentní? Přeci nikdo nebude chtít samolibě říci,že když bude znát výsledky testů inteligence všech lidí ve svém okruhu,tak blbce pod 100 zavrhne,do 105 se bude povyšovat a nad 125 bude mít teprve přátelé. Já si myslím,že dle nějakého čísla IQ, nelze odsoudit člověka a říci, ten je blbej, tak že bude kriminálník. Omlouvám se za svůj názor a neberte jej špatně.A víte vůbec,že je 8 druhů inteligence?Třeba ano a i když ne,tak to přece neznamená,že jsem blbec. Hezký večer všem
Silesia
Registrovaný uživatel
ve věku od: 8
ve věku do: 13
Dal: 327 poděkování
Dostal: 178 poděkování

Re: Inteligence a sexuální poruchy

Nový příspěvek od Silesia »