Žádost o spolupráci na diplomové práci
-
- Čestný člen skupiny ČEPEK
- Dal: 1099 poděkování
- Dostal: 2045 poděkování
Žádost o spolupráci na diplomové práci
Přišlo nám do redakce:
Dobrý den,
jsem studentka psychologie Masarykovy univerzity v Brně, a v rámci své diplomové práci zkoumám coming-out pedofilně zaměřených osob. Touto cestou bych ráda oslovila ty z vás, kteří by byli ochotni podělit se se mnou o vlastní zkušenost s coming-outem, ať už vnitřním (přijetí vlastní sexuální preference) či vnějším (svěření se druhému). Jedinou podmínkou pro účast ve výzkumu je tak prožitek uvědomění si a přijetí vlastní preference, a dále nekriminální minulost. Rozhovory by probíhaly v období prosince 2015 - března 2016, dle individuální preference každého z vás. Povídali bychom si buď osobně nebo prostřednictvím online komunikačních programů umožňující telefonování (např. skype), či chatování. Záleží pouze na tom, jak se spolu domluvíme. Rozhovory budou zcela anonymní, Vaše jméno ani jiné identifikační údaje nebudete nikde uvádět. Získané informace využiji pouze pro účely vypracování diplomové práce.
V případě zájmu o spolupráci, získání podrobnějších informací či jakýchkoliv jiných otázek se na mě neváhejte obrátit, a to na e-mail [email protected].
Za projevený zájem předem děkuji.
S přáním hezkých dnů,
Kristýna Janů
Dobrý den,