Facka není výchova, ale selhání. Odráží klima... (iDnes.cz)
Pravidla fóra
UPOZORNĚNÍ: Fórum Reakce na média vč. svých podsekcí právě prochází rekonstrukcí. Více informací se dozvíte ZDE.
-
- Čestný člen skupiny ČEPEK
- Příspěvky: 1685
- Dal: 1099 poděkování
- Dostal: 2045 poděkování
Facka není výchova, ale selhání. Odráží klima... (iDnes.cz)
Facka není výchova, ale selhání. Odráží klima ve škole, shodli se experti (iDnes.cz)
Osobně nemusím zrovna učitele, který dítěti uštědří facku. Jistě je těžké udržet si nervy na uzdě, ale když už ho chci potrestat, tak nejlepší forma je stejně nečekané vyvolání z látky z poslední hodiny. Úsměv na tvářích tuhne s následující "pěknou" známkou. Ano, když vyrušuje, tak potrestat, ruší ostatní žáky a učitele. Ale rozhodně ne fackou.
Osobně nemusím zrovna učitele, který dítěti uštědří facku. Jistě je těžké udržet si nervy na uzdě, ale když už ho chci potrestat, tak nejlepší forma je stejně nečekané vyvolání z látky z poslední hodiny. Úsměv na tvářích tuhne s následující "pěknou" známkou. Ano, když vyrušuje, tak potrestat, ruší ostatní žáky a učitele. Ale rozhodně ne fackou.
Marco Freeman,
bývalý administrátor komunity ČEPEK / Ex-administrator of ČEPEK Community
bývalý administrátor komunity ČEPEK / Ex-administrator of ČEPEK Community
-
- Čestný člen skupiny ČEPEK
- Bydliště: Ostrava/Praha
- Líbí se mi: Chlapci a muži
- ve věku od: 13
- ve věku do: 29
- Kontakt: [email protected]
- Příspěvky: 687
- Dal: 297 poděkování
- Dostal: 543 poděkování
Re: Facka není výchova, ale selhání. Odráží klima... (iDnes.
Otázka je, zda to může být vždy účinné, zažil jsem třídu (ne jako žák), kde dětem (většině) bylo úplně jedno, že dostanou pětku, klidně byli schopni ti do očí říct, ať jim tam klidně napíšeš dalších pět pětek. Takový případ nebyl v třídě výjimkou. Co bys pak radil? Spíš jen pro zajímavost, nečekám, že někoho napadne řešení. Ovšem kámoška, co tuhle třídu učí, je z toho zoufalá, nemá na ně žádnou páku, prostě nic. I jejich třídní ji na začátku jen řekla: Upřímnou soustrast, já už to vzdala.Marco Freeman píše:[, tak nejlepší forma je stejně nečekané vyvolání z látky .
-
- Administrátor
- Líbí se mi: Dívky a ženy
- ve věku od: 4
- ve věku do: 28
- Kontakt: [email protected]
- Výkřik do tmy: Nejvíc mi vadí předsudečné odsouzení - i když jsem neublížil žádnému dítěti, najdou se lidé, co píšou "postavit ke zdi, kulka to vyřeší". Ne, nevyřeší. Pedofilové, kteří nic nespáchali, zažívají celý život zbytečné utrpení jen z důvodu předsudků. To je třeba změnit. Proto vznikl tenhle web.
- Příspěvky: 6672
- Dal: 1764 poděkování
- Dostal: 3651 poděkování
Re: Facka není výchova, ale selhání. Odráží klima... (iDnes.
To, co popisuje Marco, je možné aplikovat tak možná na tom gymplu, kde studuje. Na základce bohužel, tam opravdu páky nejsou, natož zkoušení, natož špatné známky. Tu větu "tak mi jich tam napište třeba pět" už jsem také slyšel mockrát. 

Československá pedofilní komunita – již 15 let s Vámi! 

-
- Na trestné lavici
- Líbí se mi: Dívky
- ve věku od: 4
- ve věku do: 13
- Kontakt: [email protected]
- Výkřik do tmy: Ascendent:
Padáme dolů ač stoupáme výš,
zítra buď zhasneš nebo uhoříš...
Descendent:
Za nepřekonatelným mořem, tam za vlnkou poslední, lásko, jak je ti... - Příspěvky: 442
- Dal: 91 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
Re: Facka není výchova, ale selhání. Odráží klima... (iDnes.
Také jsem pár let odučil. Bylo to na učilišti a také na základní škole (8. a 9. třída). Kombinoval jsem několik metod. Nejprve jsem dětem vysvětlil, že jsem také jen člověk a tedy rozhodně si nehodlám ničit život tím, že by někdo vyrušoval (myšleno ve smyslu nadměrně vyrušoval). Pokud by se tedy žáci ke mně chovali nedobře, nemohli by očekávat nic jiného ani ode mě. Toto pochopitelně nezabralo, ale chtěl jsem, aby věděli, že to beru "na férovku". Současně jsem vytipoval "centra odporu" a jejich představitele - někdy to byl jeden kluk, jindy dva, víc téměř nikdy. Tyto jsem se snažil dostat na svoji stranu - třeba jsem je vzal do kabinetu a ukázal jim něco zajímavého (klidně jsme spolu vyráběli bouchací kuličky, přitom jsme "pokecali"), pokud jsem je potkal na městě, přišell jsem k nim a popovídal si s nimi. Ale pozor - nekupoval jsem si je - žádné nadlepšené známky nebo přehlížení prohřešků. Druhá důležitá věc - Nikdy jsem se dětí NEBÁL. Děti vycítí, že třeba kolegyně se jim v podstatě bojí dát příkaz a pokud tak již učiní, nedokáže si vynutit jeho splnění. Dále jsem se snažil děti zaujmout svým výkladem - dělal jsem často pokusy, mnohokrát s chemikáliemi či přístroji, které jsem zakoupil či zapůjčil ze svého. Mě totiž to učení vysloveně bavilo. Na učilišti to bylo lepší v tom, že pokud se nalezl jedinec, na kterého nic neplatilo, pak od nejbližšího konce školního roku to byl konec jeho působení na učilišti. Řekl jsem mu to dopředu, dal mu šanci, pokud ji nevyužil, skončil (mnohonásobné nedostatečné, tedy bez možnosti opravné zkoušky). Nepovažuji to za nefér - k postavení žáka patří i podřízenost a respekt k autoritě učitele. Bohužel, toto na základní škole nejde praktikovat, nicméně tam přeci jen vysloveně patologičtí jedinci bývaji jen ojediněle.
-
- Registrovaný uživatel
- Líbí se mi: Dívky
- ve věku od: 4
- ve věku do: 12
- Výkřik do tmy: Jsi můj večer, jsi můj den.
Jsi moje skutečnost, jsi můj sen.
Jsi moje všechno, jsi moje nic
a já ti chci říct,
že už mi scházíš čím dál tím víc!!! - Příspěvky: 479
- Dal: 141 poděkování
- Dostal: 213 poděkování
Re: Facka není výchova, ale selhání. Odráží klima... (iDnes.
Sám jsem něco vtomto smyslu používa velmi častoKasz píše:natož špatné známky. Tu větu "tak mi jich tam napište třeba pět" už jsem také slyšel mockrát.


Amor non est sanabilis
-
- Na trestné lavici
- Líbí se mi: Dívky
- ve věku od: 1
- ve věku do: 10
- Příspěvky: 2308
- Dal: 637 poděkování
- Dostal: 4 poděkování
Re: Facka není výchova, ale selhání. Odráží klima... (iDnes.
Současná výchova obecně se mi nelíbí. Dostává se do krize. Některé alternativní směry se to snaží řešit neobvyklými metodami, a to s různou efektivitou.
Jsem moc rád, že mohu učit děti, nikoliv to, co je dětmi nazýváno a co navštěvuje budovy základních škol, zejména třídy na druhém stupni. Je mi nesmírně líto a až do breku, když vidím, co tam dělají z našich milých dětiček, našim miláčkům. Většinou to s nimi opravdu neumí. Chápu, že dorůstáním se celá osobnost dítěte mění a výchova i kázeň jsou obtížnější, ale tak snad tam jsou také nějací specialisté na dorost, ne? Vyučovat na druhý stupeň bych posílal přednostně hebefily a efebofily. Nechápu učitele vyhraněné pedofily, když lezou na druhý stupeň jen proto, aby byli méně nápadní nebo aby brali trošku více peněz.
Na letních pobytech se setkávám i se školáky a kázeň si dokáži získat. Ale základní škola by mě vážně nebavila. Toto prostředí a osnovy jsou již velice odtržené od přirozeného a naplňujícího života. Boj za pomoci známek či nečekaného zkoušení mi přijde k smíchu.
Na žáky platí respektující a láskyplná výchova. Pokud se starší hoši začínají radikalizovat, nastupuje i výchova s kapkou vojenské průpravy - nemám na mysli povinné kliky či dřepy a podobné vymyšlenosti. Holky je dobré zklidňovat jinak. Když je to nezbytné, proč ne. Já jim dám zlobit! Já bych z těch dračic udělal slečinky...
Hodně bych vedl smíšené třídy k úctě k druhému pohlaví, chlapce ke galantnosti a zdvořilosti ke slečnám, dívky zase ke slušnosti, cudnosti a čistotě projevu. Kdyby to nechápali, zavedl bych samoléčebné kurzy, kde by vytvořené dvojice či skupiny zklidňovaly partnery. V každém věku potřebují jiný přístup a mají jiné potřeby. V pubertě jde o nevybouřenou sexualitu. Vést by se to muselo samozřejmě vysoce profesionálně, aby se to nezvrhlo.
Jsem moc rád, že mohu učit děti, nikoliv to, co je dětmi nazýváno a co navštěvuje budovy základních škol, zejména třídy na druhém stupni. Je mi nesmírně líto a až do breku, když vidím, co tam dělají z našich milých dětiček, našim miláčkům. Většinou to s nimi opravdu neumí. Chápu, že dorůstáním se celá osobnost dítěte mění a výchova i kázeň jsou obtížnější, ale tak snad tam jsou také nějací specialisté na dorost, ne? Vyučovat na druhý stupeň bych posílal přednostně hebefily a efebofily. Nechápu učitele vyhraněné pedofily, když lezou na druhý stupeň jen proto, aby byli méně nápadní nebo aby brali trošku více peněz.
Na letních pobytech se setkávám i se školáky a kázeň si dokáži získat. Ale základní škola by mě vážně nebavila. Toto prostředí a osnovy jsou již velice odtržené od přirozeného a naplňujícího života. Boj za pomoci známek či nečekaného zkoušení mi přijde k smíchu.
Na žáky platí respektující a láskyplná výchova. Pokud se starší hoši začínají radikalizovat, nastupuje i výchova s kapkou vojenské průpravy - nemám na mysli povinné kliky či dřepy a podobné vymyšlenosti. Holky je dobré zklidňovat jinak. Když je to nezbytné, proč ne. Já jim dám zlobit! Já bych z těch dračic udělal slečinky...
Hodně bych vedl smíšené třídy k úctě k druhému pohlaví, chlapce ke galantnosti a zdvořilosti ke slečnám, dívky zase ke slušnosti, cudnosti a čistotě projevu. Kdyby to nechápali, zavedl bych samoléčebné kurzy, kde by vytvořené dvojice či skupiny zklidňovaly partnery. V každém věku potřebují jiný přístup a mají jiné potřeby. V pubertě jde o nevybouřenou sexualitu. Vést by se to muselo samozřejmě vysoce profesionálně, aby se to nezvrhlo.
-
- Čestný člen skupiny ČEPEK
- Bydliště: Praha
- Líbí se mi: Dívky a ženy
- ve věku od: 3
- ve věku do: 11
- Kontakt: Email: [email protected]
Skype: Forst.Jan.87
Mobil: +420 737 739 767 - Výkřik do tmy: Navždy kamarád, nikdy láska.
- Příspěvky: 457
- Dal: 529 poděkování
- Dostal: 370 poděkování
Re: Facka není výchova, ale selhání. Odráží klima... (iDnes.
Jen bych přidal, že o podobných problémech mluví i školní psycholog z mého příspěvku http://www.pedofilie-info.cz/forum/viewtopic.php?p=35025#p35025
Jedna věc je, co je obecně odborníky doporučováno, druhá věc je můj názor. Obecně se doporučuje minimalizovat jakékoli formy agrese, což je strašně široký pojem. Agresí je i zvýšení hlasu nebo jakékoli nucení. Něco takového se ale doma odehrávat musí, jinak nás děti přerostou. Systém je ale teď nastavený tak, aby se minimalizovaly jakékoli fyzické a psychické nároky na děti. Námi dospělými jsou děti vedeny k tomu, aby měly maximální volnost, aby musely co nejméně. Abychom k nim přistupovali jako přátelé, kolegové.
Jsme jejich přátelé a kolegové?
Právě že nejsme. A pokud jde o můj názor - nebojím se to říct - rodičům doporučuju: ve vhodný čas, a je-li to vhodná reakce na něco, co dítě provedlo, je přípustné mu naplácat na zadek a dát výchovný pohlavek. Ano, chovat se jako kamarád, když si hrajeme. Ale být jako rodič autorita, když přijde řeč na školu, plnění domácích úkolů, dodržování léčby. Je až překvapující, jak často od starších školáků slýchávám, že by jim samotným v dětství více prospěl pohlavek než otravné poučování.
Máte v péči i některé učitele a učitelky?
Někteří se na mě obracejí. Nejčastějším důvodem jsou nezvladatelné děti. Nevědí, jak se na jedné straně poprat s agresivními žáky, a na straně druhé řeší, jak rodičům vhodným způsobem sdělit, že je jejich dítě dlouhodobě zanedbané. Někdy seberou odvahu a probírají i osobní problémy. Druhým nejčastějším důvodem návštěvy je diagnostika dětí a podezření na šikanu ve třídách. Obecně musím říct, že učitelé jsou dlouhodobě přetěžovaní a frustrovaní tím, jak málo je rodiče a žáci respektují. Možná opatření jsou přitom minimální. Ve zdravotnictví je situace jiná. Když nosíte bílý plášť, jste respektován a lidé vás poslouchají. Tady vnímám další obrovský rozdíl.
Jedna věc je, co je obecně odborníky doporučováno, druhá věc je můj názor. Obecně se doporučuje minimalizovat jakékoli formy agrese, což je strašně široký pojem. Agresí je i zvýšení hlasu nebo jakékoli nucení. Něco takového se ale doma odehrávat musí, jinak nás děti přerostou. Systém je ale teď nastavený tak, aby se minimalizovaly jakékoli fyzické a psychické nároky na děti. Námi dospělými jsou děti vedeny k tomu, aby měly maximální volnost, aby musely co nejméně. Abychom k nim přistupovali jako přátelé, kolegové.
Jsme jejich přátelé a kolegové?
Právě že nejsme. A pokud jde o můj názor - nebojím se to říct - rodičům doporučuju: ve vhodný čas, a je-li to vhodná reakce na něco, co dítě provedlo, je přípustné mu naplácat na zadek a dát výchovný pohlavek. Ano, chovat se jako kamarád, když si hrajeme. Ale být jako rodič autorita, když přijde řeč na školu, plnění domácích úkolů, dodržování léčby. Je až překvapující, jak často od starších školáků slýchávám, že by jim samotným v dětství více prospěl pohlavek než otravné poučování.
Máte v péči i některé učitele a učitelky?
Někteří se na mě obracejí. Nejčastějším důvodem jsou nezvladatelné děti. Nevědí, jak se na jedné straně poprat s agresivními žáky, a na straně druhé řeší, jak rodičům vhodným způsobem sdělit, že je jejich dítě dlouhodobě zanedbané. Někdy seberou odvahu a probírají i osobní problémy. Druhým nejčastějším důvodem návštěvy je diagnostika dětí a podezření na šikanu ve třídách. Obecně musím říct, že učitelé jsou dlouhodobě přetěžovaní a frustrovaní tím, jak málo je rodiče a žáci respektují. Možná opatření jsou přitom minimální. Ve zdravotnictví je situace jiná. Když nosíte bílý plášť, jste respektován a lidé vás poslouchají. Tady vnímám další obrovský rozdíl.
Děkuji
-
- Na trestné lavici
- Líbí se mi: Dívky
- ve věku od: 4
- ve věku do: 12
- Kontakt: [email protected]
- Výkřik do tmy: https://www.youtube.com/watch?v=y19uKiha-fw
- Příspěvky: 7971
- Dal: 1170 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
Re: Facka není výchova, ale selhání. Odráží klima... (iDnes.
Žádný konec nebyl, jinak by škola přišla o peníze na žáka.asce píše:Na učilišti to bylo lepší v tom, že pokud se nalezl jedinec, na kterého nic neplatilo, pak od nejbližšího konce školního roku to byl konec jeho působení na učilišti.

-
- Na trestné lavici
- Líbí se mi: Dívky
- ve věku od: 4
- ve věku do: 13
- Kontakt: [email protected]
- Výkřik do tmy: Ascendent:
Padáme dolů ač stoupáme výš,
zítra buď zhasneš nebo uhoříš...
Descendent:
Za nepřekonatelným mořem, tam za vlnkou poslední, lásko, jak je ti... - Příspěvky: 442
- Dal: 91 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
Re: Facka není výchova, ale selhání. Odráží klima... (iDnes.
Ale byl, použil jsem to dvakrát*. Tady je důležitá tato věc - tak jako jsem napsal, že jsem se nikdy nebál dětí (bodejť by ne, že... jako velmi silný hebefil a silný pedofil), tak zrovna tak jsem se nikdy nebál žádného vedení (platí obecně). Ano, uznávám autoritu, mám značnou dávku loajality - ale to není totéž, že se sebou nechám orat. Takže peníze nepeníze, pokud něco vyhodnotím jako zásadní a nepřekročitelné, pak si to prosadím. A co to vedení? Jelikož jsem dělal mnoho věcí i pro něj, nejen pro žáky, tak neradi, ale vyhověli... A kdyby ne? Nevím - nikdy jsem to neřešil.Gabriel Svoboda píše:Žádný konec nebyl, jinak by škola přišla o peníze na žáka.asce píše:Na učilišti to bylo lepší v tom, že pokud se nalezl jedinec, na kterého nic neplatilo, pak od nejbližšího konce školního roku to byl konec jeho působení na učilišti.
*
1 chlapec - byl to patologický jedinec a vysloveně škodil i dětem, nejen mě. Dětem kradl sešity s domácími úkoly a ničil jim je, aby měly průšvih, ubližoval... Mně ukradl kalkulačku, ale i když jsem to věděl, i mi to mezi čtyřma očima řekl, nic jsem mu nebyl schopen dokázat (šlo o vysoce specializovanou kalkulačku za velmi mnoho peněz). Takže při jednání o ukončení jeho studia kromě těch nedostatečných hrály roli i jeho kázeňské problémy...
1 dívka - ukázka dvojí morálky společnosti. Od 13 dělala volavku jistému speciálnímu útvaru policie. Vypadala starší. Modelová situace - byla dohozena jako "šlapka" někomu "zajímavému" v podsvětí. Po aktu ho seznámila se svým věkem a současně napochodovala policie. A dotyčný "vyklopil" i co nevěděl - a samozřejmě se ten jeho styk s nezletilou neřešil... Mnoho jsem si s ní povídal, proto ty věci a mnoho dalšího vím, ale později jí ta policejní ochrana vlezla do hlavy, začala si myslet, že může všechno, prostě přestala mít jakoukoliv soudnost a nedala si říct... Tak skončila... Pamatuju si na to její překvapení...
-
- Čestný člen skupiny ČEPEK
- Výkřik do tmy: Dětský smích je stejně nejkrásnější zvuk :)
- Příspěvky: 614
- Dal: 62 poděkování
- Dostal: 178 poděkování
Re: Facka není výchova, ale selhání. Odráží klima... (iDnes.
Na letních pobytech. Jo, docela jsem se pobavil. A teď si běž zkusit tu samou kázeň zjednat do běžné nevýběrové třídy 5.-9.Plyšáček píše:Na letních pobytech se setkávám i se školáky a kázeň si dokáži získat.



A jak by měla vypadat ta vojenská výchova?
Dítě je úžasná bytost. Dej mu najevo lásku, ale opatrně. Zájmy dítěte jsou důležitější než tvoje. I když bys měl možná rád víc než jen pusu, nemůžeš. Nesmíš. Zradil bys sám sebe a ublížil tomu, koho jsi miloval. Nepodporuj tedy ubližování dětem ani jeho produkty, dětskou pornografii.