Ahojte! Čas na další díl mého pedodeníku...
Nikdy jsem nevyhledával brutální fotky z "místa činu", ani fotky mrtvých, zmrzačených lidí. Natož dětí! Ale tohle mi najednou přistálo na hlavní stránce facebooku...
UPOZORNĚNÍ: Jedná se o opravdu drastické fotografie
https://www.facebook.com/khaledbarakeh/media_set?set=a.10156009750325525.1073741841.748510524
Věděl jsem, že na cestě do Evropy umřela a umře spousta dětí, ale když jsem teď uviděl ty fotografie, najednou jsem ucítil u srdce, že tam umírají děti. Té holčičky, které proud málem sundal kalhoty, je mi tak líto... Rád bych si vzal její tělíčko domů, staral se o ni jako o živou a představoval si, jak se nějaký její duch tam nahoře usmívá. Vytvořil bych alespoň dojem, že vede normální život, víte?
Čert ví, jak se cítím. Můj rozum bojuje s emocemi... Jako zarytý odpůrce imigrace (imigrace prostě změní naši sociální, ekonomickou a kulturní infrastrukturu) mám tak smíšené pocity... Je naše budoucnost důležitější než jedna, dvě, padesát takových utonutých holčiček? Ó bože!!!
(Doufám, že mě za to nijak nezabanujete, a že ty fotky z facebooku nikdo nestáhne... což by možná ani neuškodilo)
Utonulé děti imigrantů ve Středozemním moři
-
- Registrovaný uživatel
- Líbí se mi: Dívky a ženy
- ve věku od: 0
- ve věku do: 25
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 13 poděkování
Utonulé děti imigrantů ve Středozemním moři
Naposledy upravil(a) Marco Freeman dne neděle 30. 8. 2015, 1:22:31, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Utonuté -> Utonulé
Důvod: Utonuté -> Utonulé
-
- Na trestné lavici
- Líbí se mi: Dívky
- ve věku od: 4
- ve věku do: 12
- Kontakt: [email protected]
- Výkřik do tmy: https://www.youtube.com/watch?v=y19uKiha-fw
- Dal: 1170 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
Re: Utonulé děti imigrantů ve Středozemním moři