Třeba na heslo pedofilie vyjíždíme sedmí, což by se nezdálo být tak špatné, ovšem vzhledem k tomu jaké blbosti vyjíždí před námi to zase tak hezké není - wikipedie(ok) léčba pedofilie na wiki(to ještě jde), ale pak vyjíždí články z medií o obvinění z pedofilie, státem řízená pedofilie a podobné blbosti, takže věřím, že je prostor k růstu.
U výrazu pedofil je to o dost horší, protože vyjíždíme až na druhé stránce vyhledávání a i když první, tak je problém v tom, že jde o odkaz na webovou sekci příběhy zneužitých, což jen na první pohled podpoří stereotyp.
U pohlavního zneužívání dětí je to dost špatné, jde až o osmou stranu, těžko říct, zda je to dobře, nebo špatně. Názory se mohou lišit.
Na výraz efebofil jsme na tom dobře - 3 pozice.
U výrazu hebefil je to až třetí strana.
Boylover - první pozice

girlover - vůbec, moc nepoužíváme, spíš se používá gl.
Nejsem přes seo úplný odborník, ale rozhodně je z pohledu SEO lepší zaměřit se obsahově na web než na forum, forum bude vždy ve vyhledání níž. Dost tomu mohlo ublížit i tak dlouhé umístění dvou starých článků jako zvýrazněných na úvodní stránce. Potom taky celková neaktualizovanost webu obecně, jde o samozřejmé i o častost vyžadované výrazu. Obecně mi přijde, že by bylo moc fajn, kdyby se některé věcí, které se objevují na foru objevovali víc jako články na webu, mohlo by to pomoci jak náhodným návštěvníkům( pro které je forum nepřehledné), tak i nám pro zlepšení optimalizace pro vyhledávače.