Potlačená sexualita a tělesné potíže? (Tony)

Diskuze k dotazům zaslaným do naší Poradny. Chcete-li se sami na něco otázat odborníků či zdejších členů, navštivte prosím formulář na našem webu - www.pedofilie-info.cz/vlozit-dotaz-do-poradny/.
Tony

Potlačená sexualita a tělesné potíže? (Tony)

Nový příspěvek od Tony »

Potlačená sexualita a tělesné potíže? - dotaz v poradně
Tony píše:Dobrý den, bude mi 24 let a svou pedofilii jsem zde na webu řešil před pár lety. Rád bych se odborníků zeptal na zkušenosti, zda může souviset s tělesnými nemocemi.

Dospívání jsem prožíval jako velký stres, měl jsem možná skryté deprese a asi v 17 letech se problémy začaly projevovat na tělesné úrovni, hlavně jako neustálá únava a potíže s trávením. Během let jsem prodělal hotovou lékařskou odysseu, ale nenašli mi žádnou nemoc, problémy jsou jen funkční. Byly období, kdy jsem na tom byl lépe, ale dlouhodobě se cítím stále hůř. Jsem hrozně podvyživený, spadl jsem až na 50 kg při výšce 185 cm, nemám energii, stále nevolnosti po jídle, nic nezvládám. Úplně jsem ztratil libido, jsem 4. měsíc bez masturbace. Mám deprese a nevím, jak dál. Psycholožka je přesvědčená, že sexuální (životní) energii potlačuji a obracím proti sobě. Prý se chci podvědomě vyhladovět. Mám špatné vztahy s kamarády i v rodině, žádný blízký, neumím se otevřít.

O pedofilii jako možné příčině tělesných potíží jsem dříve nepřemýšlel. Máte zkušenosti s tím, že může člověka tak tělesně zničit, když se nevyrovná se sexualitou? Jak se mám z takových potíží vyhrabat? Dá se nějak najít ta energie, kterou jsem cítil naposledy snad před 10 lety?
MUDr. Antonín Brzek odpovídá:

Milý příteli,

Vznik tělesných potíží v důsledku nepřijetí pravdy o sobě, ve Vašem případě nepřijetí skutečnosti, že jste pedofil, není nijak vzácné.