
Díky.
Tato lyrická věta se mi moc líbí.Kasz píše:Rodíme se jako nazí, nahé lidské tělo je krásné samo o sobě, velké umění Boha Stvořitele (či přírody, pokud nejsi věřící).
Nie, nemyslím. Aj keď podľa avataru si nebol ďalekoMarco Freeman píše:Hmm, myslíš tím mě?Jeremy píše:Po prečítaní tohto článku ma napadlo, že minimálne jeden mimoriadne aktívny diskutér z tohto fóra bude mať radosť![]()
Takže ak by aj dieťa chcelo ísť s rodičmi, zakázal by si mu to? Ja rozumiem tomu, že vnímaš nahotu ako niečo nepatričné, čo ťa uvádza do rozpakov. Bol som vychovaný podobne a tiež sa cítim nesvoj vo verejných sprchách a podobne. Ale ako si správne spomenul, ako malému decku by ti to sotva vadilo.Marco Freeman píše:Ještě mě napadá, že naturistické akce jsou v pořádku, ale měli by tam chodit jen lidé 18+ případně 15+. Ne proto, že by se dítě mohlo stát "potenciální obětí pedofilů" (), ale proto, že se to dítě ještě nemůže rozhodnout, zda tam chce, či ne. Když jsem měl šest, taky by mě kdokoliv vytáhl mezi nahé lidi a svlékl mě, aniž bych protestoval...
No, umělecká hodnota je i projevem lidství. Vždycky, když vidím např. fotografii Václava Havla, mám pocit, že se dívám na nesmírně vnitřně bohatou a moudrou bytost. Váza z 12. stol. před Kr. už také nebude mít kvalitu nové, přesto její umělecká hodnota je mnohem vyšší, než kdyby byla nová a krásná. Václav Havel byl osobnost, a u takových je mi úplně jedno, jak jsou na tom po fyzické stránce.Plyšáček píše:Estetickou a uměleckou hodnotu nacházím v prvé řadě v tělech, na kterých se ještě tolik nepodepsal zub času či konzumní způsob života a stres.
Podobně jako u sexuálního zneužívání ani zde dítě není schopno podat kvalifikovaný souhlas. Neodhadne, co to pro něj vše může znamenat. Navíc bych Ti (jako rodič) během 10 vteřin (píši raději o vteřinách, než sprosté slovo sekundy) zmanipuloval dítě tak, že by šlo třeba do pekla - pokud by tam točili zmrzlinu nebo rozdávali nafukovací míče s obrázkem mašinky Tomáše či víly Zvonilky.Jeremy píše:Takže ak by aj dieťa chcelo ísť s rodičmi, zakázal by si mu to?
Samozřejmě, ale původně jsme řešili estetiku v umění matky Přírody. Ne kulturní vykopávky - produkty lidského umění a kultury.Kasz píše:No, umělecká hodnota je i projevem lidství.
Ty ma nikdy nesklamešPlyšáček píše:Tato lyrická věta se mi moc líbí.Kasz píše:Rodíme se jako nazí, nahé lidské tělo je krásné samo o sobě, velké umění Boha Stvořitele (či přírody, pokud nejsi věřící).
Zvláště první roky života je nahé lidské tělo krásné.
Postupně s proměňuje a někdy (u některých) vlivem dědičnosti, jindy nebožským způsobem života se z velkého umění Boha Stvořitele stává splácanina lidského chtíče a zpustlosti.
Proto jsem rád, že jsem pedofil. Estetickou a uměleckou hodnotu nacházím v prvé řadě v tělech, na kterých se ještě tolik nepodepsal zub času či konzumní způsob života a stres. Stačí mi obdivovat se kráse božího díla, aniž bych potřeboval trhat plody.
A na to jsi přišel jak?Jeremy píše:Dieťa neberie vlastné obnažovanie ani nahotu iných sexuálne
Musel jsem si najít ve slovníku, co je bosorka.Jeremy píše:Ty ma nikdy nesklamešStarý ostrielaný lovec bosoriek...
No, ale proto má své zákonné zástupce, kteří s ním více či méně po celé dětství manipulují a říkají tomu výchova.Plyšáček píše:Podobně jako u sexuálního zneužívání ani zde dítě není schopno podat kvalifikovaný souhlas. Neodhadne, co to pro něj vše může znamenat.Jeremy píše:Takže ak by aj dieťa chcelo ísť s rodičmi, zakázal by si mu to?
to jsem prosím tebe psal kde?Jeremy píše:Ja rozumiem tomu, že vnímaš nahotu ako niečo nepatričné, čo ťa uvádza do rozpakov. Bol som vychovaný podobne a tiež sa cítim nesvoj vo verejných sprchách a podobne.
Když by dítě chtělo jít s rodiči do zakouřeného baru s automaty, lidmi na nich závislými a opilci, s dírou v podlaze místo toalety a jediným prodávaným nápojem, což by byly panáky Jacka, pustil bys ho?Jeremy píše:Takže ak by aj dieťa chcelo ísť s rodičmi, zakázal by si mu to?
Veď práve. Pokiaľ sa nechytili do prvotného hriechu, neprišla im nahota nepatričná a necítili potrebu sa zahalovať. A svoj postoj k nepatričnosti nahoty si vyjadril celkom presne. Pred lekárom či vo verjných šatniach sa prezlečie takmer každý, keď je to nutné, ako si sám písal. Napriek tomu veľa ľudí sa pri tom cíti nesvoja. Aj ty sa pri tom prevliekaní podľa vlastných slov rôzne natáčaš, aby si zakryl, čo sa dá.Marco Freeman píše: To mi přijde přirozené, vždyť i Adam a Eva snědli jablko a začali cítit stud - tak to k nám lidem patří (patříte-li mezi křesťany), a patřit i bude.
Jeremy píše:Takže ak by aj dieťa chcelo ísť s rodičmi, zakázal by si mu to?
Toto je nekonečná hra a nerád by som s ňou začal. Od toho máme sociálku, ktorá skúma výchovné pôsobenie rodičov na dieťa. Rozdiel je, že ty patrne považuješ nahé dieťa na kúpalisku za dôvod označiť jeho rodičov za minimálne nezodpovedných. Ja to považujem za prirodzené.Marco Freeman píše:Když by dítě chtělo jít s rodiči do zakouřeného baru s automaty, lidmi na nich závislými a opilci...
Takže na nudapláže máme vodit své děti, pokud z nich chceme mít jednou profesionální striptéry?Kasz píše:Ne všechno napasujete do nějakých předpisů a zákazů. Kdyby ten můj známý dodržel ten zákaz, nikdy bych nezažil to, co jsem zažil, a co zpětně hodnotím pro svůj život a pro svoje dětství jako velmi přínosné.
To je ale jako mísit hrušky a jablka.Kasz píše:Dám ještě jiný příklad - vzhledem k tomu, že jsme měli známého strojvedoucího, ten mě jako malého kluka občas brával na lokomotivu a nechával mě i řídit - ať už to byl nákladní vlak nebo mezinárodní rychlík. Je to samozřejmě zakázané. Ale já mám na to ty nejlepší vzpomínky z dětství a taky díky tomu miluji vlaky. Kdybych měl jednou syna, chtěl bych mu tento nezapomenutelný pocit také dopřát.
Jenže už se tak stalo. Společnost už to nějak vnímá, lidé jsou prostě od přírody stydliví, a tím, že děti budeš brát na nudapláž ("Půjde s námi a basta, vždyť se stejně nestydí!"), to prostě nenapravíš. Je to jako plout na malém voru proti proudu divoké jako Dunaj široké řeky - s tím, že ještě omylem shazuješ a topíš jiné, abys dosáhl svého cíle.Jeremy píše:Pokiaľ sa nechytili do prvotného hriechu, neprišla im nahota nepatričná a necítili potrebu sa zahalovať.
Špatně jsi četl, co jsem napsal. ->Jeremy píše:Aj ty sa pri tom prevliekaní podľa vlastných slov rôzne natáčaš, aby si zakryl, čo sa dá.
Napsal jsem, že se moc nenakrucuji, takže se k nim neotočím nahý a nezačnu tancovat kozáčka, aby měli detailní výhled na moje skákající pohlaví. Nijak se ale jinak nezakrývám, prostě se svleču a obleču.Marco Freeman píše:Veřejné sprchy nenavštěvuji, na koupališti se chodím sprchovat v plavkách, jako ostatní, ale když se převlékám v šatně na koupališti a přiřadí k nám nějaké jiné chlápky a kluky, nedělá mi problém se převléct (i když se tam tedy moc nenakrucuji).
A to jsi vzal zase kde?Jeremy píše:Rozdiel je, že ty patrne považuješ nahé dieťa na kúpalisku za dôvod označiť jeho rodičov za minimálne nezodpovedných.
Koupaliště je něco jiného než nudapláž.Kasz píše:Jsem proti tomu, aby se muselo na koupalištích dětem od batolecího věku povinně oblékat plavky.
Tak zrovna nad tímhle bych se teda pohoršoval. Je nezákonné někoho fotit bez jeho souhlasu popřípadě bez souhlasu zákonného zástupce!Plyšáček píše:Ale ať nikoho ani nenapadne se pohoršovat, pokud mu někdo (třeba i zblízka) vyfotí jeho dítě.
V současnosti každý fotí každého a nikdo se neptá. Lidi by měli buďto kupovat mobily bez fotoaparátu, nebo nosit masky (dětičkám nasazovat ochranné prezervativky na obličeje) a nebo vychladnout. Já se tedy nebudu nikoho ptát, koho si ve třídě vyfotím. Více k tomu jsem psal v Manuál pro pedofilní pedagogyScopi píše:Neřikám že bych na takovéto akce chodil, ale zakazovat je už mi přijde trochu neopodstatněné...když to nikomu neubližuje, nebo někdo není k těmto aktivitám nucen, tak at si každej dělá co chce!
Tak zrovna nad tímhle bych se teda pohoršoval. Je nezákonné někoho fotit bez jeho souhlasu popřípadě bez souhlasu zákonného zástupce!Plyšáček píše:Ale ať nikoho ani nenapadne se pohoršovat, pokud mu někdo (třeba i zblízka) vyfotí jeho dítě.