Vztah s Asijkou. Řešení pro nás?

Diskuze o problematice pedofilie a pedofilů.
anima_candida
Nový člen
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 6
ve věku do: 15
Výkřik do tmy: Už tím, že tu jsem, říkám víc, než bych řekl i svým nejbližším.
Dal: 1 poděkování
Dostal: 1 poděkování

Vztah s Asijkou. Řešení pro nás?

Nový příspěvek od anima_candida »

Ahoj.

Tak jsem po delší pauze opět navštívil stránky ČEPEKu. Nyní si však, snad ještě opravdověji, uvědomuji, jak jsem moc rád, že tento web existuje. Zdá se mi až neuvěřitelné, kolik stejných myšlenek, pocitů, postřehů, zkušeností mám i já sám. Právě proto, že jsem (bohužel, nebo bohudík?) jedním z vás. Zřejmě ona nemožnost svěřit se okolí, snad to překvapivě příjemné zjištění, že nejsem se svými pocity jediný jsou tím, co mě přimělo psát tento příspěvek.

Je mi třicet let a pracuji jako učitel. Moje náklonnost k malým holkám (cca od 7 výše) je mi známa odedávna a cítím, že mě bude věrně provázet až do konce života. Možná by mnohé zajímalo, čím mě malé holky přitahují. Jejich drobná postava, jejich jemná kůže, jejich nevinnost... Vlastně vše již napsali ti přede mnou. Ta podobnost v prožívání mě na jednu stranu děsí, na druhou uklidňuje. Tak jako tak jsem rád, že mám, jako většina nás tady, dostatečně silnou vůli, abych se nedostal do nějaké nepříjemné situace, která by mohla ublížit dítěti i mně.