Ahoj

Sekce pro příspěvky nových členů fóra - po registraci zde založte nové téma a prozraďte nám pár drobností o sobě, nebo nás jen pozdravte!
Tsu
Registrovaný uživatel
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 10
ve věku do: 20
Dal: 143 poděkování
Dostal: 59 poděkování

Ahoj

Nový příspěvek od Tsu »

Ahoj, jsem kluk a je mi 21 a studuji. Nevím, jestli sem patřím, ale spíše ano. Jsem momentálně zamilovaný do třinactileté.(zachvíli jí bude 14). A tak celkově se mi líbí holky okolo tohohle věku. Což asi neni zas tak horzné, protože když jsem si psal s panem Kaszem (zdravím : ) ), tak psal že vás přitahují i daleko mladší děti. Také jsem se spíše omylem účastnil přednášky pana Mgr. Žáka a pana Jiřího (také zdravím) .
Kasz
Administrátor
Líbí se mi: Dívky a ženy
ve věku od: 4
ve věku do: 28
Kontakt: [email protected]
Výkřik do tmy: Nejvíc mi vadí předsudečné odsouzení - i když jsem neublížil žádnému dítěti, najdou se lidé, co píšou "postavit ke zdi, kulka to vyřeší". Ne, nevyřeší. Pedofilové, kteří nic nespáchali, zažívají celý život zbytečné utrpení jen z důvodu předsudků. To je třeba změnit. Proto vznikl tenhle web.
Dal: 1755 poděkování
Dostal: 3641 poděkování

Re: Ahoj

Nový příspěvek od Kasz »

Moje paměť už je tak chatrná *scratch* , že si nevzpomínám, že bychom si spolu psali. Ale asi to bude tím, že přezdívky se mění a lidí, kteří mi napíšou, je hodně. Každopádně vítej na fóru. :)

Co ta třináctiletá? Jaký spolu máte vztah? Tuší? Jak vidíš budoucnost?
Československá pedofilní komunita – již 13 let s Vámi! ❤️💙
Tsu
Registrovaný uživatel

Nový příspěvek od Tsu »

Budoucnost? Asi absolutně netuším? Mimo tohohle dost řeším problémy se studiem. Ale dostudvat chci. Ale to je jedno. A s ní? Myslím že tuší..A být pro ní dobrým starším kamarádem a doufat že někdy v budoucu... *heart*
Deda
Registrovaný uživatel
ve věku od: 6
ve věku do: 11
Výkřik do tmy: Uti, non abuti (Užít, nikoliv zneužít)
Dal: 228 poděkování
Dostal: 114 poděkování

Nový příspěvek od Deda »