Ahoj
-
- Registrovaný uživatel
- Líbí se mi: Dívky
- ve věku od: 10
- ve věku do: 20
- Dal: 143 poděkování
- Dostal: 59 poděkování
Ahoj
Ahoj, jsem kluk a je mi 21 a studuji. Nevím, jestli sem patřím, ale spíše ano. Jsem momentálně zamilovaný do třinactileté.(zachvíli jí bude 14). A tak celkově se mi líbí holky okolo tohohle věku. Což asi neni zas tak horzné, protože když jsem si psal s panem Kaszem (zdravím : ) ), tak psal že vás přitahují i daleko mladší děti. Také jsem se spíše omylem účastnil přednášky pana Mgr. Žáka a pana Jiřího (také zdravím) .
-
- Administrátor
- Líbí se mi: Dívky a ženy
- ve věku od: 4
- ve věku do: 28
- Kontakt: [email protected]
- Výkřik do tmy: Nejvíc mi vadí předsudečné odsouzení - i když jsem neublížil žádnému dítěti, najdou se lidé, co píšou "postavit ke zdi, kulka to vyřeší". Ne, nevyřeší. Pedofilové, kteří nic nespáchali, zažívají celý život zbytečné utrpení jen z důvodu předsudků. To je třeba změnit. Proto vznikl tenhle web.
- Dal: 1755 poděkování
- Dostal: 3641 poděkování
Re: Ahoj
Moje paměť už je tak chatrná , že si nevzpomínám, že bychom si spolu psali. Ale asi to bude tím, že přezdívky se mění a lidí, kteří mi napíšou, je hodně. Každopádně vítej na fóru.
Co ta třináctiletá? Jaký spolu máte vztah? Tuší? Jak vidíš budoucnost?
Co ta třináctiletá? Jaký spolu máte vztah? Tuší? Jak vidíš budoucnost?
Československá pedofilní komunita – již 13 let s Vámi!
-
- Registrovaný uživatel
Budoucnost? Asi absolutně netuším? Mimo tohohle dost řeším problémy se studiem. Ale dostudvat chci. Ale to je jedno. A s ní? Myslím že tuší..A být pro ní dobrým starším kamarádem a doufat že někdy v budoucu...
-
- Registrovaný uživatel
- ve věku od: 6
- ve věku do: 11
- Výkřik do tmy: Uti, non abuti (Užít, nikoliv zneužít)
- Dal: 228 poděkování
- Dostal: 114 poděkování