V sobotu 1. 10. bude na webu probíhat plánovaná údržba, během které budou stránky opakovaně zcela nedostupné.
Pokud vše proběhne hladce, bude hotovo během poledne, v případě problémů až během odpoledne.

Jak trhy korumpují dětství / Consumed: How Markets Corrupt Children (Benjamin R. Barber)

KNIHY slouží ke sdílení recenzí a tipů na zajímavá knižní díla.
Pravidla fóra
  1. Je povoleno vkládání recenzí na jakékoliv knihy a následná diskuze k nim.
  2. Jestliže bude v rámci recenze knihy uvedeno jméno osoby v současnosti mladší 18 let (narozené od r. 2004 do současnosti), je nutné toto jméno zkrátit na křestní jméno a iniciálu příjmení.
  3. V rámci recenzí je možné vkládat odkazy na fotografie obálek knih, příp. fotografie autorů, a to jen formou odkazů (za využití URL nebo IMG tagu), při užití IMG tagu je nutné dodat přímý odkaz a zdroj. Je-li autor v současnosti mladší 18 let, anebo je-li na jeho fotografii společně s ním jiná osoba v současnosti mladší 18 let, odkaz na fotografii nemůže být zveřejněn.
  4. Při porušení těchto pravidel dojde k upravení či odstranění vlákna, případně k penalizaci uživatele. V případě nejasností, jaké odkazy můžete v této sekci sdílet, kontaktujte Macka, moderátora AV sekce. Stížnosti na obsah sekce řeší administrátorský tým odpovědný za chod fóra, viz rubriku Kontakt.
Uživatelský avatar
tdnka
Registrovaný uživatel
Líbí se mi: Chlapci i dívky
ve věku od: 3
ve věku do: 9
Výkřik do tmy: "Children of the future age,
Reading this indignant page,
Know that in a former time
Love, sweet love, was thought a crime. (...)"
(William Blake - A Little Girl Lost)
Příspěvky: 280
Dal: 61 poděkování
Dostal: 78 poděkování

Jak trhy korumpují dětství / Consumed: How Markets Corrupt Children (Benjamin R. Barber)

Nový příspěvek od tdnka »

Jak trhy korumpují dětství / Consumed: How Markets Corrupt Children, Infantilize Adults, and Swallow Citizens Whole

..infantilzují dospělé a sežraly občana"
Benjamin R. Barber

"Consumed: How Markets Corrupt Children, Infantilize Adults, and Swallow Citizens Whole - http://www.nytimes.com/2007/04/08/books/Paul.t.html?_r=0

"Children’s lives are reduced to shopping excursions in which their identities are subsumed by brands — they’re the Nike generation, Abercrombie kids, iPod addicts. Meanwhile, the grown-ups have become so focused on the private “me” sphere, they’ve withdrawn from the public “we.”
Uživatelský avatar
MR_Xguard
Čestný člen skupiny ČEPEK
Líbí se mi: Dívky
ve věku od: 3
ve věku do: 8
Příspěvky: 852
Dal: 85 poděkování
Dostal: 207 poděkování

Re: B.R.Barber Jak trhy korumpují dětství...

Nový příspěvek od MR_Xguard »

Tos mi připomněl tento dokuent: