Nováček
-
- Nový člen
- Líbí se mi: Chlapci i dívky
- ve věku od: 2
- ve věku do: 15
- Výkřik do tmy: áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá jéééééééééééééééééééééééééééééééé
Nováček
Ahoj, jsem starý nováček a byl sem už zaregistrovaný na pedo.cz. Daniel kubec mě sem poslal potom co pedo.cz. zaniklo. Z pedo.cz jsem měl plno pěkných fotogalerií s klukama ale potom co mi pc skolaboval tak sem vše ztratil protože sem to neměl zálohované. prosím vás, už opravdu dlouho hledám. prolezl sem celej google snad ve všech jazycích. prolezl asi všechny modelingové agentury, celé rajče, weby jako moviekids.com nebo boyactors.com a nikde sem pořádnou fotogalerii už nenašel. a proto vás po dlouhém hledání prosím jestli by ste nemohli poslat na nějakou odkaz ? prosím moc, hledám už moc dlouho. Děkuji wirus.
-
- Administrátor
- Líbí se mi: Dívky a ženy
- ve věku od: 4
- ve věku do: 27
- Kontakt: [email protected]
- Dal: 1433 poděkování
- Dostal: 3299 poděkování
Re: Nováček
Nejen fotkami je živ člověk... jako by jich na tom Googlu a Rajčeti bylo málo...
Československá pedofilní komunita – již 12 let s Vámi! 

-
- Nový člen
- Líbí se mi: Chlapci i dívky
- ve věku od: 2
- ve věku do: 15
- Výkřik do tmy: áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá jéééééééééééééééééééééééééééééééé
Ahoj
Mám opravdu veliký problém už delší dobu najít nějakou dobrou fotogalerii ve které by bylo velmi hodně fotek které lze kopírovat do počítače s pěknýma klukama. Dříve jsem jich měl hodně ale pc zkolaboval a já to neměl zálohované. Proto vás prosím o pomoc jestli by ste mi sem nedali nějaké odkazy ?
- Hledal na google ve všech jazycích
- mám prolezlé rajce.net skz na skrz
- také už sem prohlédnul snad všecky modelingové agentury
- stránky jako boyactors.com nebo moviekids.com už znám také nazpaměť
a proto vás moooc prosím aby jste mi pomohli. moc mi to pomůže už si fakt nevím rady. Děkuji moc.
- Hledal na google ve všech jazycích
- mám prolezlé rajce.net skz na skrz