Tak a je to tu dalsie pokracovanie
..po zhodnoteniach s akymi ludmi som na cele.som moc nadseny nebol ale bol som rad ze mi dali pokoj.
pedofilov tam sikanuju mlatia zalezi ku komu sa tam clovek dostane, a vyhra je ak sa dostanes na celu ako ja.kde ti daju pokoj.prve dni som stale len myslel nato co bude ked sa dostanem z väzby /hlavou mi blisli myslienky ze zdrhnem aj s chlapcom /to vam poviem ze v tom case som naozaj mal zaujimave myslienky kazdi vecer som sa len trapil a kezde rano tiez.stale som myslel na chlapca rano som ho vzdi budil do skoly

cez telefon
cez den sme mali vychadzky bola vonku kosa ja som ako laik najprv myslel ze akoze vonku

no naraz ma vonku dali do akejsi ohrady na hodinu.potom konecne dorazil pravnik ta ma dal hned do smutku ze mi v pc nasli DP.a u chlapca usb kluc s tou istom tematikou.hned mi povedal kolko mi hrozi a ze to by sa dalo zvladnut dostat ma vonku ale potom prisiel uder ktory som necakal ze za sexualne zneuzitie mi hrozi 3 az 10 rokov.a ze z toho sa nevkrutim no tak to mi k mojej psychike moc nepomohlo skusil som sa dostat z väzby ale jeden sud ma pusti a druhy zamietol.tak som trcal vo väzbe spolu 7 mesiacov.
Co sa dialo?
jedlo bolo hnusne ani svojmu psovi by som ho nedal ked ze som mal pravidelne financie tak som s v miestnom bufete raz za týzden nieco kúpil ceny s vysokohorskou prirazkou.
Nuz presunuli ma na otvorene oddelenie kde sme cez den mohli chodit po chodbach a celach tam som ako normalne este zmyslajuci clovek dostal ulohu chodbara-tak to bol iny stam kazdi den som riesil bytky epilepticke zachvaty nervakov a iních ... tak mi aspon zbeholm den samozrejme nikto tam nevedel zaco sedim len bachary sa cudovali ze este zijem