Eastward (PC, Switch, Xbox One)

VIDEOHRY slouží ke sdílení recenzí a tipů na videohry, jež mají potenciál zaujmout členy zdejší komunity.
Pravidla fóra
  1. Je povoleno vkládání recenzí a tipů na videohry, a to vč. případného vkládání obrázků/videí ze hry, tyto je však možné vkládat jen formou odkazů (za využití URL, IMG či VIDEO tagu), při užití IMG tagu je nutné dodat přímý odkaz a zdroj.
  2. V sekci by se neměla vyskytovat jiná audiovizuální díla než záznamy z her. Bude-li však v rámci diskuze relevantní užití i jiného audiovizuálního materiálu, tento může zobrazovat pouze osoby v současnosti starší 18 let (narozené do r. 2003 včetně).
  3. Při porušení těchto pravidel dojde k upravení či odstranění vlákna, případně k penalizaci uživatele. V případě nejasností, jaké odkazy můžete v této sekci sdílet, kontaktujte Macka, moderátora AV sekce. Stížnosti na obsah sekce řeší administrátorský tým odpovědný za chod fóra, viz rubriku Kontakt.
Uživatelský avatar
Sucré
Registrovaný uživatel
Líbí se mi: Chlapci i dívky
ve věku od: 2
ve věku do: 13
Výkřik do tmy: "Dobro" je politická ideologie.
Příspěvky: 63
Dal: 36 poděkování
Dostal: 75 poděkování

Eastward (PC, Switch, Xbox One)

Nový příspěvek od Sucré »


Musím říct, že premisa "muž se svou adoptivní dcerou utíkají postapokalyptickým světem" mě zaujala na první pohled, stejně jako "tenhle postapokalypický útěk lze hrát na průměrném notebooku", Eastward je ale bohužel... eeeh. Jde o RPG/adventuru/akční hru s důrazem na dialogy a krásnou pixelovou grafikou, hratelnost se (mimo volitelnou staré-JRPG-jako-roguelite minihru) skládá z bojování s příšerkama - chodím, myší mířím, klikem mlátím z top-down perspektivy a řešení hádanek, které jsou většinou o preciznosti míření, občas s časovým limitem. Tou zajímavou částí je, že ovládáte oba hrdiny: Johna a jeho dceru Sam, dá se říct zároveň. Oba mají odlišné schopnosti - John dokáže používat zbraně a výbušniny, Sam střílí paralyzující bublinky, což dává prostor docela zábavným hádankám, souboje jsou ale naneštěstí stále jen buď "Sam paralyzuje nepřítele a John je dorazí" nebo "John dělá všechno". Dost velkou část hry - řekl bych až polovinu - zabírá příběh/kecání s NPC. Samotná zápletka je zajímavá, ale ne "nemůžu se od toho odtrhnout musím vědět jak to skončí" zajímavá, a délka příběhu je citelně nafouknutá - pomalejší tempo ještě nemusí být na škodu, ale některé části zejména ke konci hry se nedají označit jinak než "plnidlo". Dialogy jsou nekonzistentní s překvapivě hlubokými momenty i vyloženě debilními momenty, a nedokážou si obhájit jejich množství. Pro mě osobně největší problém s příběhem je fakt, že John je tichý protagonista - což naprosto zabíjí možnost vykreslení jakéhokoli vztahu se Sam - jejich interakce jsou redukovány na: Sam řekne John udělá, Sam řekne John se poškrábe na hlavě - toť vše. Což je škoda. Ono celkově: Eastward je hra, která mohla být lepší.