Anonymně u sexuologa (Bernard)

Diskuze k dotazům zaslaným do naší Poradny. Chcete-li se sami na něco otázat odborníků či zdejších členů, navštivte prosím formulář na našem webu - www.pedofilie-info.cz/vlozit-dotaz-do-poradny/.
Bernard

Anonymně u sexuologa (Bernard)

Nový příspěvek od Bernard »

Anonymně u sexuologa – dotaz v poradně
Bernard píše:Dobrý den.

Zajímalo by mě, jestli lze navštívit sexuologa anonymně bez odhalení adresy trvalého bydliště a jména za předpokladu, že bych si návštěvy plně hradil sám. Nemám pocit, že jsem dětem nebezpečný. Jen bych si chtěl o svých pocitech a podobně popovídat s někým, kdo mě hned neodsoudí, aniž by mě vyslechl.

S dětmi jsem v občasném kontaktu rok. Zhruba párkrát do měsíce ve volném čase pracuji jako dobrovolník na různých charitativních akcích, kde se čas od času setkávám i s dětmi.

Nechtěl bych, aby se mi v této činnosti někdo snažil zabránit jen kvůli tomu, že mám děti rád jinak než je obvyklé. Každopádně mám rád děti natolik, že bych nedopustil aby jim ode mě anebo od někoho jiného bylo ublíženo.

Chtěl bych se tedy zeptat, zda-li je vůbec někdo ze sexuologů ochotný hovořit s člověkem jako já, pokud bych chtěl zůstat alespoň částečně v anonymitě, a pokud bych jakoukoli chemickou medikaci odmítl?
MUDr. Antonín Brzek odpovídá:

Milý příteli,

Jsem ochoten poskytnout stručnou poradu mimo dokumentaci pojišťovny, samozřejmě ZDARMA!!! V ní bychom si vyjasnili, že Vaše obavy ze ztráty anonymity jsou liché. Dokumentace Sexuologického ústavu je přísně důvěrná, žádný pracovník nemocnice do ní nemůže nahlédnout. Dokonce když sám sobě vyhotovím žádanku na laboratorní vyšetření, třebas krevní obraz nebo sedimentace, tak výsledek nemůže vidět ani moje závodní lékařka, musím si výsledky vytisknout já a předat jí je na papíře. Utajení toho, co se děje v naší ordinaci je tak přísné.