Nalezeno 61 výsledků hledání

Zpět

od lsiv
pátek 20. 1. 2012, 13:24:29
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Viz popis:

"SZ" Ahoj! Vsichni musime resit takove situace tak,abychom se vyhnuli prusvihum,tzn.-pokud predpokladas,ze nasledujici dotek muze dite nebo Tebe ohrozit,tak radeji prestan. Nevim,zdali existuje nejaka univerzalni rada. Byl jsem pred nekolika dny v depresi.Stava se mi to casto-zivot pro mne...
od Angelo
středa 27. 6. 2012, 19:04:20
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Můj pedofilní (nepedofilní) život...

Ani nevím, jak začít a co mám psát. Můj pedofilní život, dá-li se to tak nazvat, protože mám občas dojem, že ani nejsem pravý pedofil, není nijak zajímavý. Napíšu tedy něco o sobě. Nejsem tu sice žádný nováček, ale mám pocit, že je to, tak trochu, slušnost něco o sobě napsat. Když se zamýšlím nad tí...
od Kasz
čtvrtek 28. 6. 2012, 0:31:03
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Re: Můj pedofilní (nepedofilní) život...

Ahoj Angelo, díky za tvou zpověď, zvláště za její první polovinu, která krásně vystihuje pocity "typického" pedofila. Dál už budu trochu prudit a kritizovat, jak je to u mě zvykem. První polovině zpovědi se nedá příliš nic vytknout, vlastně přesně až do místa, kde píšeš, že se ti líbí jeji...
od Kasz
středa 21. 11. 2012, 16:00:08
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno

Z redakčního emailu

To: Redakce Date/Time: 21.11.2012 11:35 Předmět: prasata Message: Jste největší zvrhlíci zastřelit všechny ke zdi. Nenávidíme vás pochcípejte všichni do jednoho. Hajzli zasraní Milí Hajzli zasraní (omlouvám se za vulgarity, ale v emailu jste se nám takto sami podepsali), děkujeme za reakci, slibuje...
od Leopold Schwarzmuller
úterý 19. 3. 2013, 10:19:17
Přejdi na fórum
Přejdi na vlákno